به گزارش پارس به نقل از مهر، در متن پیام تبریک دکتر محمد فرهادی آمده است: خالق هستی، دیگر بار پیراهن بهار بر تن جهان می کند و نوروز باستانی مردم ایران و ایراندوستان از راه می رسد. شکرانه عید بهار، مرور زحمات و تشکر از کسانی است که جان به نجات همنوعان می آزمایند و در لحظات پر خطر، آرامبخش جان هایی هستند که در حادثه افتاده اند. آنان که در عرصه خدمت، التیام بخش زخم های نیازمندانند. در این پیام آمده است: قامت استوار امدادگرانی که چون درخت سبز بهار، زندگی و حیات را به دردمندان نوید می دهند، شکوفنده باد و دستان گرم کسانی که در کاری قدسی و شریف، درخت دوستی و انسانیت را در طوفان های زندگی می نشانند، همواره گرم و گشاده باد.

رئیس جمعیت هلال احمر در این پیام با قدردانی از یکایک همراهان و همگامان، پرسنل شریف و خدوم، جوانان برومند همراه جمعیت، داوطلبان گرامی و امدادگران افتخارآفرین اورده است: من به وجود این عزیزان افتخار می کنم. به تعبیر قرآنی، رسالت و عهد انسان، عبادت است و به تعبیر رسول اکرم (ص) و ترجمان در زبان فارسی، عبادت بجز خدمت خلق نیست. از این رو خدمات همکاران در سال گذشته مورد تحسین و ستایش نظام و مردم شریف ایران زمین و نظام بوده و یادآوری آن زحمات، آذین بخش عرصه خدمت است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: در این ایام که رویش گل ها، با عطر یاس فاطمی (س) به مشام می رسد، سالی نیکو و نوروزی خجسته را برای همه ایرانیان و همه آنان که سربلند به فرهنگ غنی و کهن ایرانی هستند، آرزومندم. امیدوارم که به زمزمه دعای تحویل سال، حال کشور و ملت نیکو و دل هم میهنان شاد گردد.

در پایان این پیام تبریک، رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: امید است در روزهایی که دل با پاکی و سبزینه بهار و عطر ایام فاطمی، زنگار می شوید، دعای خوبان برای طلوع روزگاری نیکو برای ملت سرافراز ایران و این سرزمین کهن مستجاب گردد و همه آنان که کمر خدمت به این ملت بسته اند، مشمول این دعا باشند. آغاز بهار و نوروز کهن بر همه شما مبارک و فرخنده باد.