به گزارش پارس به نقل از فارس، امین حسین نقشینه، کارشناس مستقر در سازمان" هواشناسی" کشور در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده گفت: امروز" جمعه ۲۳ اسفند ماه ۹۲" در استان های جنوب، جنوب شرق و شرق بارش ها ادامه دارد و فردا همراه با تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان های شرقی سامانه بارشی دیگری به غرب کشور وارد می شود این سامانه فردا در نیمه جنوبی کشور فعال تر است و سبب بارش باران و وزش باد و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف می شود و این سامانه در نیمه شمالی کشور باعث بارش های پراکنده می شود.

نقشینه تصریح کرد: روز یکشنبه شدت بارش ها در استان های شرق و جنوب شرق است و در شمال شرق بارش ها از شدت کمتری برخوردار است و در این روز در مرکز و غرب نیز بارش های پراکنده دور از انتظار نیست.

وی افزود: امروز دریای خزر، نیمه غربی خلیج فارس و امروز و روز یکشنبه در غالب مناطق آن و دریای عمان در روزهای امروز و فردا مواج خواهد بود و در استان های ساحلی کشور طی امروز و فردا هوای نسبتا سرد حاکم خواهد بود و سپس در روزهای یکشنبه و دوشنبه دما افزایش می یابد.

کارشناس هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوای تهران طی روزهای آینده افزود: آسمان تهران امروز، نیمه ابری و بارش پراکنده گاهی وزش باد و فردا، نیمه ابری تا ابری و بارش پراکنده و روز یکشنبه، کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد پیش بینی می شود.