به گزارش پارس به نقل از تسنیم، گوهر خیراندیش، بازیگر سینما و تلویزیون در راستای هفته درختکاری اظهار داشت: کاشت نهال نمادی از دوستی، نیکوکاری و احساس مسئولیت است که بنده معتقدم هر شهروند در قبال محیط زیست خود مسئول بوده و باید از آن نگهداری کند.

وی با بیان این که کاشت نهال توسط مسئولان و تمام شهروندان امری ضروری است، ادامه داد: کاشت نهال توسط نخبگان، هنرمندان و پیشکسوتان یک کار سمبلیک و نمادین است و نشان می دهد که فضای سبز در کشور دارای ارزشی بالا بوده و چگونه باید از درخت و محیط زیست خود محافظت کرده و در این راستا گامی مؤثر برداریم.

خیراندیش با بیان این که باید در حفظ محیط زیست کشور کوشا باشیم، گفت: کاشت نهال در هفته درختکاری بسیار کار مطلوبی است و این امر باید در طول سال انجام شود.

وی در خصوص برنامه تلویزیونی امسال خود، ادامه داد: برای عید نوروز امسال از شبکه ۵ سیما، فیلم" ما فرشته نیستیم" به کارگردانی فلورا سام پخش خواهد شد که امیدوارم شهروندان از این فیلم خوششان بیاید. بنده معتقدم امسال برنامه های تلویزیونی متنوع شده است در حقیقت برنامه های تلویزیون کشورمان دچار تحول شده است و دیگر کار تکراری انجام نمی دهد.

این بازیگر سینما و تلویزیون بیان کرد: خوشبختانه امروز ما شاهد به روز شدن فیلم ها و همچنین دوبله های فیلم ها هستیم که این خود بسیار حائز اهمیت است.