به گزارش پارس به نقل از تسنیم، لیلا برخورداری، بازیگر تلویزیون و سینما در راستای هفته درختکاری اظهار داشت: کاشت نهال یک سنت حسنه بوده که هر شهروند باید در این زمینه اقدام کند و بداند که آیندگان زیر سایه این نهال که تبدیل به درخت می شود استراحت کرده و یاد او همیشه جاودان می ماند.

وی ادامه داد: بنده معتقدم هر شهروند می تواند در روز تولد خود نهالی را بکارد تا تولد او جاودان بماند درواقع در آینده افراد از آن نهال به عنوان درخت استفاده بهینه خواهند کرد.

این بازیگر تلویزیون و سینما افزود: خوشحالم از اینکه به دلیل ارزش بالای درختکاری این عنوان در تقویم نیز درج شده است و همه شهروندان در این هفته و روز شور و هیجان خاص دارند که البته ناگفته نماند امسال استقبال در زمینه درختکاری نسبت به سال های قبل بیش تر شده است.

برخورداری در خصوص برنامه های تلویزیونی و سینمایی آینده خود اظهار داشت: سریال" خط" به کارگردانی آقای رنجبر از شبکه ۳ سیما به زودی پخش خواهد شد و برنامه سینمایی تحت عنوان" مثل تبسم گل" در دستور کار دارم که هنوز زمان اکران آن مشخص نیست.

وی افزود: برای اردیبهشت سال آینده در تالار وحدت نیز تئاتر" تخم مرغ داغ" را نیز در برنامه خود دارم که به کارگردانی آقای علیزاده است.