به گزارش پارس به نقل از فارس، مراسم تقدیر از عوامل فیلم « شیار ۱۴۳» و همچنین مادر شهید صبوری به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

در این مراسم مادر شهید صبوری گفت: با دعای شما جوانان بود که بهروز شهید من برگشت و از این بابت به قدری خوشحالم که توان وصف آن را ندارم.

وی ادامه داد: من آستین یوسف بازیگر فیلم شیار را بوسیدم و همانجا گفتم که آیا می شود بهروز خودم را هم ببوسم که ۴ روز بعد جنازه پسر شهیدم پیدا شد و من قبر آن را بوسیدم.

مادر شهید صبوری ادامه داد: من گفته بودم اگر یک بند انگشت پسرم هم بیاید کافی است اما الان همین مقدار که برگشته خدا را شکر می کنم.

وی افزود: دانشجویان بوشهری نمی گذارند بهروز شهیدم را از بوشهر منتقل کنند حق را به من بدهید که لحظه آخر بتوانم با بهروز شهیدم باشم. البته بهروز برای دانشجویان است. من بدن پسرم را برای این ملت و رهبر داده ام و از شما دانشجویان تقاضا دارم این شهیدان را از یاد نبرید چرا که آنان نیز آرزوهایی داشتند. خواسته من از شما جوانان این است که یاد آنها را زنده نگه دارید و من یاد شهیدان را به شما می سپارم و همانطور که من ۳۲ سال به دنبال پسرم بودم و آن را از یاد نبردم شما نیز شهیدان را از یاد نبرید.

در ادامه این مراسم قاسمی تهیه کننده فیلم « شیار ۱۴۳» نیز گفت: من احساس می کنم در این تقدیرهایی که صورت می گیرد اشتباهی رخ داده چرا که قدردانی باید از مادران و خواهران شهدا صورت گیرد.

وی افزود: افتخار ما این است که مادر شهید صبوری توانستند در فضای سینما حضور یابند و به عنوان اسطوره و الگو معرفی شوند و این موضوع افتخار این فیلم بوده است.

در پایان مراسم نرگس آبیار کارگردان فیلم « شیار ۱۴۳» با اهدای لوح تقدیری از مادر شهید صبوری قدردانی کرد.

مادر شهید صبوری نیز با اهدای چفیه مقام معظم رهبری به آبیار از وی بابت ساخت فیلم « شیار ۱۴۳» تقدیر کرد.

تجلیل از عوامل فیلم « شیار ۱۴۳» توسط بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی از دیگر بخش های این مراسم بود.

لازم به ذکر است در این مراسم علاوه بر مادر شهید صبوری، تهیه کننده و کارگردان فیلم « شیار ۱۴۳» سامان صفاری بازیگر این فیلم، مجتهدزاده رئیس سازمان حفظ و نشر مشارکت زنان در دفاع مقدس، خواهر شهید کاوه مشاور رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در امور بانوان، حجت الاسلام نبوی نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی و نورموسوی رئیس موسسه وفاق هنر ماندگار حضور داشت.