به گزارش پارس به نقل از فارس، نشست خبری مجموعه ویژه تحویل سال شبکه تهران « گوشه دل تهرون» صبح امروز با یک ساعت تاخیر و حضور رامبد جوان (کارگردان) و جواد افشاریان (فیلمنامه نویس) ، جمعی از بازیگران و نمایندگان رسانه ها برگزار شد. بنا بر این گزارش، رامبد جوان در این مراسم ضمن عذرخواهی در برگزاری نشست به دلیل فشردگی کار، گفت: طبق گفت وگویی که با مدیران شبکه تهران داشتیم، قرار شد که برنامه به صورت تولیدی آماده شود و حتی تصمیم داشتیم بخش هایی از برنامه حوالی تحویل سال به صورت زنده به روی آنتن برود که موافقت نشد. ضمن اینکه قصدمان این بود که برنامه ای متفاوت از هر سال که یک استودیو و مجری با تعداد زیادی مهمان است، داشته باشیم.

وی ادامه داد: « گوشه دل تهرون» یک سریال است که در طول روز پخش می شود و ماجرای یک خانواده شلوغ است که قرار است یک سری پیام ها را به صورت غیرمستقیم به مخاطب ارائه دهد. در این برنامه مخاطب سه بخش می بیند که بخش های نمایشی، بخش هایی مربوط به تبریک عید از جانب مردم و مسئولان و اجرای بنده به عنوان مجری و اتصال برنامه ها سه قالب اصلی است که همه در حال تولید هستند.

وی افزود: ما در بخش هایی از این برنامه تراول شوهایی با مهمانان داریم، مثلا در حالی که با یک مهمان در کارتینگ رقابت می کنیم، حرف هایی را با هم رد و بدل کنیم.

جوان با بیان اینکه در این ویژه برنامه مهمانان زیادی نداریم، اظهارداشت: این برنامه حاصل برنامه ریزی و خلاقیت خودمان است و از روی برنامه های ماهواره ای کپی برداری نشده است. در حقیقت ۱۲ قسمت ۲۰ تا ۲۵ دقیقه ای داریم که قرار است در طول روز پخش شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا « گوشه دل تهرون» زنده نیست؟ تصریح کرد: یکی از این دلایل تغییر ذائقه مخاطب بود. شاید هم مخاطبان ابتدا واکنش منفی نشان بدهند ولی مطمئنن از برنامه خوششان می آید. در این برنامه از ۱۸ بازیگر تئاتری استفاده کرده ایم.

در ادامه این مراسم سایر عوامل برنامه نیز توضیحاتی درباره نقش خود ارائه دادند.