به گزارش پارس به نقل از ایسنا، تهیه کننده مجموعه « کلاه قرمزی» ، خاطرنشان کرد: جای تاسف دارد که مدت هاست شاهد خبری کذب حاشیه ای درخصوص اختلاف مبلغ قراردارد تا دیگر موارد حاشیه ای پیرامون اختلاف با سیما بدون هیچ گونه مستند و واقعیتی هستیم و شک نکنید هر پروژه تلویزیونی در سیما ممکن است تا رسیدن به شرایط مطلوب طرفین نیاز به جلسات کارشناسی و ارائه مستندات باشد که پروژه « کلاه قرمزی» هم مستثنی از دیگر پروژه ها نیست.

او ادامه داد: بهترین کار انجام شده با توجه به زمان از دست رفته که نشدن پروژه را قطعی کرده بود با همت آقایان طهماسب، جبلی و قطعا کلیه گروه سازنده با قبول تعهد نسبت به مردم، بچه ها و هواداران این مجموعه در سخت ترین شرایط تولید بخصوص در ایام کامل تعطیلات نوروزی ما نشدن پروژه را به شدن تبدیل کردیم تا بتوانند همانند سال های گذشته شادی و نشاط را به ارمغان بیاورند.

مدرسی تاکید کرد: به عنوان تهیه کننده، طبق روال سال های گذشته پیگیر رکورد تماشاگران و موفقیت بیشتر مجموعه هستم و خواهم بود. فراخوان نیروهای جدید و متخصص در حوزه ی کودک و نوجوان برای حضور در این مجموعه و همکاری هنرمندان بنام سینما و تلویزیون و ورود دو شخصیت جدید عروسکی به این مجموعه، شرایط توفیق بیش از پیش این پروژه را فراهم ساخته است.

تهیه کننده « کلاه قرمزی» با تشکر از مدیران ارشد صداوسیما برای حل مشکل تولید و پخش نوروزی این مجموعه، گفت: جا دارد از شخص آقای ضرغامی و دکتر دارابی کمال تشکر را داشته باشم؛ به دلیل آنچه سعه صدر و درایت مدیریتی درخصوص حل و فصل مسائل و از سوی دیگر انرژی مثبت به گروه سازنده است که شبانه روز در تلاش رسیدن پروژه به زمان موعد هستند.

مدرسی خطاب به بینندگان « کلاه قرمزی» گفت: منتظر بهترین و پربیننده ترین برنامه نوروزی ۹۳ باشید و مژده به کلیه هواداران این مجموعه می توانند از هفته آینده تمام مطالب، عکس ها و خبرهای جدید را فقط از سایت رسمی کلاه قرمزی مطالعه کنند.

ایرج طهماسب در اظهارنظری جدید اعلام کرده است که مجموعه « کلاه قرمزی» را برای نوروز ۹۳ تولید خواهد کرد.

او پیش از این در دو نامه ی مجزا بر ساخته نشدن مجموعه « کلاه قرمزی» تاکید کرده بود. با این حال مدیران تلویزیون در نشست های جداگانه ای همواره بر پخش شدن مجموعه « کلاه قرمزی» در نوروز تاکید داشته اند.

شبهه در پخش مجموعه ی « کلاه قرمزی» در نوروز، دو سال پیاپی است که علاقمندان به این شخصیت عروسکی را با نگرانی مواجه می کند.