به گزارش پارس به نقل از ستاد خبری چهارمین جشنواره زنان و تولید ملی، قدرت الله گودرزی در خصوص استقبال شهروندان از عرضه محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار افزود: در گذشته محصولات تولیدی این بانوان در ۵ شعبه شهروند عرضه می شد ولی در حال حاضر تعداد فروشگاه هایی که این محصولات را به فروش می رسانند، افزایش یافته است.

وی به فروش محصولات تولیدی این بانوان اشاره کرد و ادامه داد: اصلی ترین تولیدات این بانوان پوشاک است که در کارگاه های تولیدی مراکز مهارت آموزی کوثر که در اکثر مناطق ۲۲گانه فعال هستند، تولید می شوند.

مدیرعامل فروشگاه زنجیره ای شهروند همچنین اضافه کرد: فعالیت زنان بی سرپرست و بدسرپرست در اشتغال زایی این افراد نقش مهمی ایفا می کند چرا که این خانم ها به استقلال مالی خواهند رسید و در نهایت خود یک کارآفرین نمونه می شوند.

وی درباره محصولات تولیدی این بانوان که در فروشگاه های شهروند عرضه می شوند، گفت: صنایع دستی، کالای خواب، سیسمونی نوزاد، لباس کار، وسایل تزئینی، حوله، شیرینی و شکلات خانگی، میز و بوفه های چوبی، بدلیجات و انواع پوشاک است که در فروشگاه های شهروند عرضه می شود.

گودرزی همچنین ادامه داد: لوستر و آباژور، لوازم التحریر، لوازم آشپزخانه، غذای خانگی و برخی مواد خوراکی از دیگر تولیدات زنان سرپرست خانوار است که تاکنون مورد استقبال پایتخت نشینان قرار گرفته است.