به گزارش پارس به نقل از مهر، سردار موسی امیری با اعلام افزایش زمان ساعت کار مراکز شماره گذاری خودروها، اظهار داشت: به منظور تسهیل و تسریع خدمات شماره گذاری به متقاضیان با توجه به افزایش خرید و فروش خودرو در ماه پایانی سال ساعت کار واحدهای شماره گذاری مستقر در کارخانجات مراکز تعویض پلاک استانها و دفاتر خدمات خودرویی از ابتدای اسفندماه افزایش یافت.

وی ادامه داد: بر این اساس مراکز تعویض پلاک پایتخت در دهه اول اسفند از ساعت ۷ صبح تا ۱۷، در دهه دوم اسفند از ساعت ۷ صبح تا ۱۹ و در دهه سوم نیز اسفند نیز از ساعت ۷ صبح تا ۲۲ باز بوده و به متقاضیان خدمات ارایه می کند.

به گفته جانشین رئیس پلیس راهور، شعب استانها نیز دهه اول اسفند از ساعت ۷ صبح تا ۱۶، دهه دوم اسفند ۷ تا ۱۸ و دهه سوم اسفند نیز از ساعت ۷ تا ۲۰ فعال هستند.

امیری با بیان اینکه ساعت کار واحدهای شماره گذاری کارخانجات نیز افزایش یافته است تاکید کرد: این مراکز در دهه اول اسفند از ساعت ۷: ۳۰ تا ۱۷، دهه دوم اسفند از ساعت ۷: ۳۰ تا ۱۹ و دهه سوم اسفند نیز از ساعت ۷: ۳۰ تا ۲۲ به مردم خدمات ارایه می کند.

وی با بیان اینکه مراکز تعویض پلاک موظفند تا آخرین نفر را که در صف حضور دارد پذیرش کند افزود: در صورت نیاز ساعت کار مراکز بیش از این افزایش پیدا می کند.