به گزارش پارس به نقل از تسنیم، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، داوطلبان آزمون سراسری سال ۹۳ که به دلایل مختلف تاکنون برای ثبت نام در آزمون سراسری دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) ، نیمه حضوری، مجازی و بین الملل دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه آزاد (برای رشته های پذیرش با آزمون) ، دانشگاه پیام نور (آموزش از راه دور) و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سال ۱۳۹۳ موفق به ثبت نام نشده اند تا فردا سه شنبه ۵ اسفندماه مهلت دارند با مراجعه به سایت سنجش آموزش کشور در این آزمون ثبت نام کنند.

وی با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان در این مرحله، افزود: تا ساعت ۸ صبح امروز دوشنبه پنجم اسفندماه ۳۶ هزار و ۵۰۰ نفر برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۳ در مرحله دوم ثبت نام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در مرحله اول ثبت نام آزمون سراسری سال ۹۳ نیز ۸۹۷ هزار و ۵۰۸ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

توکلی اضافه کرد: آزمون سراسری سال ۹۳ در صبح و بعد از ظهر روزهای پنجشنبه و جمعه ۵ و ۶ تیرماه و صبح روز شنبه ۷ تیرماه سال ۹۳ برگزار می شود.