به گزارش پارس به نقل از مهر، احد وظیفه گفت: بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان می دهد که طی ۲۴ ساعت آینده در سواحل دریای خزر و برخی مناطق شمال شرق کشور ابرناکی، بارش باران، گاهی با وزش باد پیش بینی می شود.

به گفته وی، در برخی مناطق دامنه های جنوبی البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس نیز افزایش ابر و بارش های پراکنده دور از انتظار نیست.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: در همین مدت در برخی مناطق شرق و جنوب کشور نیز وزش باد نسبتا شدید خواهد بود.

وظیفه تصریح کرد: این موج روز دوشنبه در شمال شرق کشور فعال بوده و به تدریج تا اواسط وقت این روز از مرزهای شرقی کشور خارج می شود.

وی افزود: روز سه شنبه در غالب مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی یاد آور شد: از روز چهارشنبه با نفوذ یک سامانه بارشی به کشور در جنوب غرب و غرب کشور ابرناکی و باران شروع می شود. و به تدریج تا اواخر وقت کل نیمه غربی کشور را فرا می گیرد.

وظیفه اظهار داشت: فردا آسمان تهران نیمه ابری به تدریج صاف در پاره ای نقاط همراه با غبار صبحگاهی است. بیشینه دما با دو درجه کاهش نسبت به امروز برابر ۱۴ و کمینه دما با ۳ درجه کاهش نسبت به امروز معادل ۴ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.