به گزارش پارس به نقل از فارس، نعمت الله ترکی، اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار در دفتر معاونت برنامه ریزی استانداری تهران با حضور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت تهران، مدیرکل جهادکشاورزی و مدیرکل امور روستایی استانداری تهران و اتحادیه دامداران برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه آخرین وضعیت قیمت گوشت گوساله و گوسفند مورد بررسی قرار گرفته و تمامی چالش ها و مشکلات تنظیم بازار گوشت قرمز استان مورد ارزیابی قرارگرفت. نتیجه این جلسه ارائه چند پیشنهاد و چند مصوبه بود که مقرر شد قیمت گوشت قرمز تا پایان سال جاری به هیچ عنوان افزایش پیدا نکند.

معاون استاندار تهران اظهار داشت: ارائه تسهیلات به اتحادیه دامداران و استفاده از ظرفیت دامداران بخشی از تصمیمات این جلسه بود تا دامداران و اتحادیه بدون هیچگونه مشکلی گوشت مورد نیاز تهران را تامین کرده و حتی برای ماه های ابتدایی سال آینده ذخیره سازی داشته باشند.

ترکی افزود: نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا ویژه نوروز از ۷ اسفند سال جاری در ۳۰ نقطه استان برگزار می شود.

معاون برنامه ریزی استانداری تهران افزود: این نمایشگاه ها به مدت ۱۷ روز برپا شده و تمام مایحتاج شهروندان دز شب عید اعم از خوار و بار، خشکبار، لباس، کفش، مواد شوینده و پاک کننده، بهداشتی و غیره را با قیمت پایین و تحت نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت عرضه می کنند.