به گزارش پارس به نقل از مهر، سرهنگ حسین بیدمشکی با اعلام این خبر اظهار داشت: با دریافت چند فقره پرونده جعل قرارداد آموزشگاه رانندگی موتورسیکلت موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. تیمی ویژه از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با هدایت سرهنگ شفیع زاده پس از بررسی اسناد جعلی تحقیقات خود را در این خصوص شروع و با انجام کار اطلاعاتی گسترده دو جاعل به نام های امیر و علیرضا را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آنها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند. وی تصریح کرد: در بازجوئی های انجام شده متهمان با مشاهده ادله و مستندات موجود لب به اعتراف گشوده وبه جعل مدارک با همدستی سه نفر دیگر اعتراف کرده و مدعی شدند با دریافت مبالغی از رانندگان موتورسیکلت متخلف گواهی جعلی گذراندن دوره آموزش برای ترخیص موتورسیکلت به آنها ارائه می کردیم.

سرهنگ بیدمشکی در ادامه گفت: تیم دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با بدست آوردن این اطلاعات همدستان آنها را در عملیات های جداگانه دستگیر و در بازرسی از محل اختفای آنها تعداد ۶برگ گواهی جعلی، ۲۶۱ جلد شناسنامه، ۱۱۶ قطعه کارت ملی، ۶۶ قطعه کارت پایان خدمت جعلی، ۱۸ قطعه کارت تردد اتباع بیگانه کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در خاتمه خاطر نشان کرد: اعضای این باند ۵ نفره پس از سیر مراحل قانونی طی قرار صادره روانه زندان شده و تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد.