به گزارش پارس به نقل از فارس، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: در اجرای مصوبه جلسه مورخ ۹۱/۷/۲ هیأت محترم وزیران مقرر گردیده به منظور اعمال تغییر در رابطه با اطلاعات ثبت نامی و برگزاری آزمون پس از اتمام مهلت مقرر، هزینه های مربوط مطابق تعرفه مصوب جلسه مذکور از داوطلبان اخذ و به حساب خزانه واریز گردد.

وی افزود: بنابراین این سازمان در اجرای مصوبه مذکور از سه دسته از داوطبان که پس از اخذ کارت شرکت در آزمون، درخواست تغییر رشته امتحانی یا تغییر حوزه امتحانی و یا درخواست ثبت نام جدید دارند ضمن مساعدت با آنان هزینه مربوط را بر اساس مصوبه و مطابق تعرفه قانونی مربوط از داوطلبان اخذ نموده و به حساب خزانه واریز می نمایند.

توکلی تصریح کرد: قدر مسلم آن است که سازمان برای تغییر حوزه امتحانی یا تغییر رشته امتحانی و یا ثبت نام جدید ضرورت دارد هزینه های مربوط را مجدداً پرداخت نماید.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، درپایان گفت: با توجه به گزارش رسیده حدود ۲۰۰داوطلب در این رابطه در سراسر کشور به نمایندگان سازمان مراجعه نموده اند که منحصراً هزینه مربوط در رابطه با یکی از موارد سه گانه فوق به مبلغ ۵۲۰هزار ریال دریافت گردیده و مطابق ضوابط به حساب خزانه واریز می گردد.