به گزارش پارس به نقل از ایسنا، نیما حسنی نسب - مجری نشست پرسش و پاسخ فیلم خواب زده ها - به کارگردانی فریدون جیرانی پیش از آغاز نشست در دفاع از برخورد سعید قطبی زاده که به عنوان منتقد و مجری نشست پرسش و پاسخ فیلم « امروز» ساخته رضا میرکریمی حضور داشت، مطالبی را مطرح کرد.

او بیان کرد: در این جلسات هر منتقد و نویسنده ای که حضور دارد، قرار نیست مجری جلسه باشد که اگر این طور بود، مجریان حرفه ای برای این کار داریم.

برخی دوستان فیلمساز دوست دارند یک هاله امنیت به دور خود بکنند و از همه حواشی و اطراف و اکناف فیلم خود مراقبت کنند که اتفاقی نیافتد. خوب است همان طور که ما از برخی فیلم های دوستان آزرده می شویم، آن ها نیز از برخی جمله های ما آزرده شوند ولی به روی هم نیاوریم.

فریدون جیرانی اما در پاسخ به این صحبت ها، گفت: یک منتقد قرار نیست مجری صرف باشد اما این را فراموش نکنیم که اینجا جشنواره است و این جلسات پرسش و پاسخ قرار است یک مصاحبه مطبوعاتی باشد.

او با اشاره به اینکه پیش از این با سعید قطبی زاده در مطبوعات همکاری داشته است، ادامه داد: به نظرم او اشتباه کرد. هیچ اشکالی ندارد که از فیلمی بدمان بیاید اما این جلسات برای پرسش و پاسخ است و نقدهای شما در مطبوعات گویای نظرات شما خواهد بود.