به گزارش پارس به نقل از مهر، علی ربیعی روز یکشنبه در مراسم تجلیل از خادمان انقلاب که توسط صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد، افزود: تسریع در پرداخت مطالبات ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری به بازنشستگان مشمول از جمله اقداماتی است که توسط صندوق بازنشستگی کشوری در حال اجراست و تا کنون بیش از ۶۵ درصد مطالبات آنها تسویه شده است.

وی از پرداخت هشتمین مرحله از مطالبات بازنشستگان کشوری خبر داد و گفت: این پرداخت از ساعت ۲۴ امشب انجام می شود و در این دوره به حساب ۵۰۰ هزار بازنشسته مشمول مبلغ ۲۵۰ هزار تومان واریز و آن ها می توانند از صبح روز دوشنبه ۲۱بهمن ماه نسبت به برداشت این وجه به بانک عامل مراجعه کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه تا کنون ۳۰۰ هزار بازنشسته کشوری مطالبات خود را دریافت و با آنها تسویه شده است، گفت: در این مرحله نیز مطالبات ۵۵ هزار بازنشسته دیگر تسویه کامل شده و پیش بینی می شود با تمهیداتی که توسط صندوق بازنشستگی اندیشیده شده باقی مانده معوقات نیز طی ماههای آینده پرداخت شود.

ربیعی گفت: به همت این صندوق و با احتساب پرداخت هشتمین مرحله از مطالبات بازنشستگان کشوری تا کنون بیش از یک میلیون و ۶۵۰ هزار نفر مطالبات خود را دریافت کرده اند.