به گزارش پارس به نقل از جی اس ام، اینبار هم نوبت به اپل رسیده، اما اینبار این اتفاق برای گوشی پلاستیکی این شرکت یعنی آیفون  ۵c  افتاده است. یک آیفون  ۵c  در جیب عقب یک دختر ۱۳ ساله منفجر شده و او را روانه بیمارستان کرده است این آتش گرفتن باعث شده که این دختر بچه دچار سوختگی درجه ۲ شود.

  در حال حاضر کمپانی ها دلایل خوب و توجیه کننده ای مانند استفاده از یک لوازم جانبی غیر استاندارد، باتری تقلبی و یا کابل تقلبی را برای این آتش گرفتن ها استفاده می کنند اما در این مورد آخر این آیفون  ۵cکه تنها ۲ ماه از عمر آن می گذشته هیچ کدام از این دلایل را نمی تواند پوشش دهد.

  دانش آموزان همکلاسی این دختر ۱۳ ساله در کلاس شاهد این بودند که ناگهان دود از جیب پشتی این دختر برخواسته و شلوار آتش گرفته است.

 

در حال حاضر هیج چیز مشخص نیست و نمی توان گفت که یک برنامه غیر استاندارد این موضوع را به وجود آورده است، این گوشی از لوازم جانبی خاصی استفاده نمی کرده و به برق نیز متصل نبوده است.

  تنها احتمالی که می توان برای آتش گرفتن در نظر گرفت این است که در باتری دستگاه مورد فشار قرار گرفته و بر اثر فشار آتش گرفته است. پس به خاطر داشته باشید برای دوری از این وقایع گوشی خود یا حداقل آیفون خود را تحت فشار قرار ندهید.