به گزارش پارس به نقل از مهر، سردار اسماعیل احمدی مقدم روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سبد کالا به نیروهای مسلح و مأموران پلیس تعلق گرفته است اما به نظرم نحوه توزیع آن در کشور را می شد بهتر مدیریت کرد، رفتار مردم قابل پیش بینی نیست و اگر درباره نحوه توزیع اطلاع رسانی بیشتری می شد، حاشیه ها کمتر بود.

وی با رد کشته شدن هموطنان زیر دست و پا همزمان با توزیع سبد کالا گفت: کسی زیر دست و پا یا نزاع و درگیری هنگام توزیع سبد کالا جانش را از دست نداده است.

رئیس پلیس کشور با اشاره به برگزاری روز سینما گفت: در روزی که تمام سینماهای کشور رایگان بود بسیاری از افراد در سینماها حاضر شدند که باعث ایجاد ازدحام شد و مسئولان غافلگیر شدند و فکر می کنم در دفعات بعدی با تجربیات کسب شده نحوه توزیع سبد کالا هم بهتر شود.

احمدی مقدم با اعلام اینکه موضوع ربودن پنج مرزبان کشورمان را از طریق وزارت امور خارجه پیگیری می کنیم، گفت: ما همچنان به دولت پاکستان در خصوص نحوه کنترل مرزهایش معترضیم چطور می شود در نقطه صفر مرزی عده ای می آیند و مرزبانان ما را می دزدند، این موضوع را از طریق دستگاه دیپلماسی پیگیری می کنیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت بارش برف در استانهای شمالی کشور افزود: راههای اصلی کشور باز است و امنیت در منطقه برقرار است نیروهای یگان ویژه و پلیس دو استان شمالی، علاوه بر وظایفشان به مردم خدمات ارائه دادند.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان درباره راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: شرکت در این راهپیمایی حق و وظیفه است، ۲۲ بهمن روز تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب و ارسال پیام وحدت ملی در برابر تهدیدات دشمنان است و همه حاضر می شوند و نیازی به دعوت نیست، در این روز شاهد صفوف دهها میلیونی مردم و به نمایش گذاشتن قدرت ملی هستیم.