به گزارش پارس به نقل از مهر، بنابر آخرین اطلاعات و گزارشهای دریافتی ازمرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، در محور چناران به قوچان در استان خراسان رضوی بارش برف گزارش شده و بر اساس همین گزارش سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند. همچنین محدودیتهای ترافیکی آخر هفته نیز بدین شریح است: تردد موتور سیکلت که از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه در محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع شده تا ساعت ۲۴ روز ۱۸ بهمن ادامه دارد.

تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴: ۳۰ تا ساعت ۲۴ روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷: ۳۰ تا ساعت ۲۴ روز جمعه از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

تردد همه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع و تردد همه کامیونها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

تردد همه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس در جاده دماوند ممنوع است.

رانندگان و مسافران به منظور اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و همچنین امدادرسانی به حوادث احتمالی، با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند.