به گزارش پارس به نقل از تسنیم، پلیس راه کشور با انتشار اطلاعیه ای محدودیت های ترافیکی آخر هفته را اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است:

۱- تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهار شنبه مورخ ۱۶ بهمن ماه تا ساعت ۲۴: ۰۰ روزجمعه ۱۸ بهمن از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع می باشد.

۲- محور کرج- چالوس

الف-تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع می باشد.

ب- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴: ۳۰ الی ۲۴: ۰۰ روز جمعه مورخه ۱۸/۱۱/۹۲ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷: ۳۰ الی ۲۴: ۰۰ روز جمعه مورخه ۱۸/۱۱/۹۲ از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

۳- محور هراز

الف- تردد کلیه تریلرها از محور هرازکماکان ممنوع می باشد.

ب- تردد کلیه کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲: ۰۰ الی ۲۴: ۰۰ روز چهارشنبه مورخه ۱۶/۱۱/۹۲ و همچنین از ساعت ۰۶: ۰۰ الی ۲۴: ۰۰ روز پنج شنبه و جمعه مورخه های ۱۷ و ۱۸/۱۱/۹۲ از محور هراز ممنوع می باشد.

ج-تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴: ۰۰ الی ۱۸: ۰۰ روز جمعه مورخه ۱۸/۱۱/۹۲ از مبارک آباد تا امام زاده هاشم در استان تهران به منظور تخلیه بار ترافیکی پیست آبعلی ممنوع می باشد.

۴- محور دماوند

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶: ۰۰ الی ۲۴: ۰۰ روز جمعه مورخه ۱۸/۱۱/۹۲ از محور تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع می باشد.

ضمناً مرکزاطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان عزیز کشورمان می باشد.

همچنین رانندگان وسایل نقلیه ای که قصد سفر در محورهای برفگیر و کوهستانی را دارند لازم است ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ از سلامت سیستم گرمایش وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل نمایند.