به گزارش پارس به نقل از فارس، محسن پیرهادی، با اشاره به اینکه در جلسه امروز شورای شهر تهران چند موضوع مهم در دستور کار اعضا قرار خواهد گرفت اظهار داشت: ادامه بررسی برنامه پنج ساله دوم شهرداری و همچنین تعیین نرخ طرح ترافیک سال ۹۳ از موضوعات مهم جلسه امروز شورای شهر است.

وی تصریح کرد: در این جلسه همچنین اعضا شورای شهر پیشنهادات خود را به دولت و مجلس جهت کمک به شهرداری تهران در حوزه حمل ونقل خواهند داد.

پیرهادی در ادامه در خصوص اقدامات شهرداری تهران و به خصوص معاونت شهری در زمان بارش برف و باران در شهر تهران اظهار داشت: در این بخش باید مدیریت شود ضمن اینکه سایر دستگاه ها نیز از جمله پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر شاهد اقدامات خوبی از سوی پلیس راهور و شهرداری تهران در زمان بارش برف و باران هستیم که امیدواریم در آینده نزدیک این تعامل افزایش یابد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه استفاده از نمک و شن در زمان بارش برف و باران منجر به آلودگی زیست محیطی می شود، اعضای شورای شهر مخالف استفاده شن و ماسه در زمان بارش باران و برف هستند.

پیرهادی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم شهرداری تهران در زمان بارش برف و باران با استفاده از تمامی امکانات شرایط را فراهم آورد تا شهروندان مشکلی را برای تردد در شهر نداشته باشند.