به گزارش پارس به نقل از فارس، ابراهیم محمدیان درباره حادثه برخورد یک دستگاه خودروی پراید با قطار مسافربری در گذرگاه قرچک اظهار داشت: ساعت ۱۹: ۵۰ امروز که قطار در حال عبور در مسیر خود بوده است به علت ورود یک دستگاه تاکسی پراید به خط آهن با آن برخورد می کند.

وی ادامه داد: راننده پراید به علت عدم رعایت حریم راه آهن و عدم رعایت سرعت مجاز زمانی که تیرک عبور در تقاطع خط آهن و خیابان پائین بوده است با تیرک برخورد کرده و آن را شکسته و روی خط آهن متوقف می شود.

مدیرکل راه آهن منطقه تهران ادامه داد: در همین حین قطار که در مسیر خود در حال حرکت بوده است از راه می رسد و با این خودرو برخورد می کند که این حادثه منجر می شود راننده تاکسی در دم فوت کند.

وی با بیان اینکه این حادثه برای قطار مسافری در این برخورد رخ نداده است اظهار داشت: متأسفانه این خودروی پراید زمانی که باید پشت تیرک توقف منتظر می مانده است به دلایل نامعلوم با آن برخورد کرده و آن را شکسته و وارد حریم راه آهن شده است.

مدیرکل راه آهن منطقه تهران اضافه کرد: دیگر مسافران این خودروی سواری مجروح شدند و قطار حدود ۴۰دقیقه روی خط متوقف ماند.

وی با بیان اینکه کمیسیون بررسی حادثه و فنی راه آهن در حال حاضر در حال بررسی علت وقوع این حادثه هستند اظهار داشت: بلافاصله پس از وقوع این تصادف پلیس راهنمایی و رانندگی در محل حادثه حاضر شد و به بررسی موضوع پرداخت.

مدیرکل راه آهن منطقه تهران در ادامه خواستار توجه ویژه ساکنان حاشیه خط آهن به علائم و اخطارهای نصب شده، گردید و گفت که مردم حریم راه آهن را حفظ کنند.

مدیرکل راه آهن منطقه تهران با بیان اینکه این حادثه در گذرگاه قرچک رخ داد، گفت: قطار پس از حدود ۴۰ دقیقه توقف حرکت کرد؛ هیچ مشکلی برای این مسیر ریلی رخ نداد و این خط باز است.