به گزارش پارس به نقل از فارس، سرهنگ رسولی فرد گفت: پس از وقوع یک فقره سرقت جواهرات و لوازم رایانه ای به ارزش ۸۰ میلیون تومان از منزلی در سمنان، تیم ویژه ای از ماموران پلیس آگاهی، مسئول رسیدگی به این پرونده شدند.

وی افزود: بررسی صحنه سرقت، حکایت از ورود سارق یا سارقان با استفاده از کلید داشت که ماموران پلیس آگاهی در تحقیقات مقدماتی پرونده به فردی در شهرستان دامغان که اقدام به ساخت کلیدهای منزل کرده بود، مظنون شدند که در این رابطه مشخص شد جوانی ۲۵ ساله با مراجعه به کلیدسازی اقدام به ساخت چند عدد کلید منزل کرده است؛ در این رابطه متهم شناسایی و دستگیر شد.

رسولی فرد با بیان این مطلب که سارق در بازجویی های صورت گرفته به سرقت با همکاری ۲ نفر دیگر اعتراف کرد، گفت: سارقان از اعتماد و دوستی مالباخته سوء استفاده و اقدام به ساخت کلید و سرقت از منزل وی کرده بودند که همگی دستگیر شدند و در بازرسی از منزل سارقان، همه جواهرات و لوازم مسروقه به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال کشف شد.

رسولی فرد در پایان اشاره کرد: در عین دوستی و رفاقت فی مابین اشخاص، باید از اعتمادهای نابجا و فریبکارانه افراد نیز غافل نبوده تا شاهد اینگونه موارد نباشیم.