به گزارش پارس به نقل از فارس، سردار هندیانی، فرمانده دانشکده دافوس نیروی انتظامی با اشاره به برگزاری آزمون دانشکده فرماندهی انتظامی (دافوس) امروز صبح گفت: تمامی مامورانی که در نیروی انتظامی می خواهند فرمانده شهرستان یا یگان شوند باید در این آزمون شرکت کرده و پس از اخذ مدرک کارشناسی ارشد در سه رشته دکترا که مصوب وزارت علوم است، شرکت کنند.

وی با بیان اینکه امروز آزمون ورودی دانشکده فرماندهی و مدیریت با سه گرایش فرماندهی، عملیات و پشتیبانی در دافوس برگزار شد، گفت: ۵۴۰ نفر از افسران ارشد ناجا در این آزمون شرکت کرده اند و در صورت پذیرفته شدن از این افراد آزمون علمی گرفته شده و با انها مصاحبه میشود.

فرمانده دانشکده دافوس با بیان اینکه در جذب افسران ارشد قبول شده در آزمون فرماندهی و مدیریت بررسی سوابق افسران نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: از میان ۵۴۰ افسر شرکت کننده در این آزمون، ۱۰۰ نفر برای دوره تحصیلی سال آینده در مقطع کارشناسی ارشد جذب خواهند شد.

وی افزود: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه امین (انتظامی) نیز می توانند در صورت لزوم در سه رشته مدیریت پیشگیری از جرم، مدیریت ایمنی و ترافیک و جرم یابی در مقطع دکتری ادامه تحصیل دهند.