به گزارش پارس به نقل از مهر، دکتر فراز مجاب اظهارداشت: در نخستین همایش شاغلین رشته های پزشکی که قرار است از نهم تا یازدهم بهمن ماه جاری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شود، سخنرانیهایی نیز برای داروسازان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به ۵ سالن تعریف شده برای همکاران داروساز در این همایش، گفت: این سالنها شامل بیماریهای غدد، سرطانها، زنان و زایمان، اختلالات رماتیسمی و پوست است که در هر یک از این سالنها، اساتید مربوطه به ارائه داروهای این قبیل بیماریهای می پردازند.

مجاب با اعلام اینکه این برنامه در مدت ۳ روز برای داروسازان ارائه می شود، افزود: این سخنرانیها شامل ارائه داروهای جدید، عوارض دارویی، تداخلات دارویی و… است.

استاد دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر بازآموزی داروسازان، تصریح کرد: داروسازان با شرکت در برنامه های بازآموزی، از آخرین وضعیت داروهای جدید در دنیا و همچنین عوارض و تداخلات دارویی مطلع می شوند.

نخستین همایش شاغلین رشته های پزشکی از ۹ تا ۱۱ بهمن ماه جاری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود. این همایش دارای ۲۶ امتیاز بازآموزی است و در حدود ۱۲۶ رشته پزشکی، پیراپزشکی، پرستاری و… در این همایش شرکت می کنند.