به گزارش گروه اجتماعی پارس، شهروندان تهرانی برای سوار شدن به تاکسی از لابه لای نرده ها عبور کنند. در عین حال برای عبور از زیرگذر پله های فلزی تعبیه شده بدون آنکه فکری به حال سالمندان و بیماران و ناتوانان و معلولان شده باشد.


دور تا دور چهارراه ولیعصر را هم حصار کشیده اند که مردم فقط از زیر گذر استفاده کنند، اما اگر معلولی که بر ولیلچر نشسته بخواهد از چهارراه عبور کرده و خود را به پارک دانشجو برساند راهش مسدود است.


با مشاهده رفتار مردم در چهارراه ولیعصر می توانید بفهمید که ردشدن از بالا و لابه لای نرده ها را به استفاده از زیرگذر ترجیح می دهند و در این میان شهرداری برای جا انداختن استفاده از این زیرگذر به به تبلیغات بسنده کرده است.
اسماعیل دوستی عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار پارس گفت که اعضای شورای شهر تهران در جریان مشکلات عبور و مرور مردم در چهارراه ولیعصر هستند و از همین رو طی جلساتی مشکلات مربوط به زیرگذر را مورد بررسی قرار داده و در مورد آن چاره جویی خواهند کرد.


به گفته دوستی، احتمال اینکه هر پروژه ترافیکی محدودیت هایی را برای مردم ایجاد می کند وجود دارد که البته این مشکلات با بررسی ها و کار کارشناسی قابل رفع است.


این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: از آنجایی که پروژه زیرگذر چهارراه ولی عصر اولین تجربه شهرداری تهران است وجود این معضلات طبیعی است اما به هر حال در جلسه ای که با شهردار منطقه ۶ برگزار می شود مشکل ایجاد شده بررسی شده و راه حل مناسب برای آن درنظر گرفته می شود.