به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، " محمد صادقی" بازیگر نقش مامون در مجموعه تلویزیونی" ولایت عشق" در خصوص پذیرش این نقش گفت: نقش" مامون" نقشی منفور اما باهوش بود که زمانی که این کاراکتر به من پیشنهاد شد، در ابتدا کمی تردید کردم اما با خواندن فیلم نامه نظرم درخصوص آن تغییر کرد به گونه ای که پس از تحقیق و بررسی درمورد این شخصیت حدود ۱۶۰ صفحه به فیلم نامه اضافه کردم که بیشتر آن در فیلم استفاده شد.

مامون در ادامه در خصوص بازی فرخ نعمتی اظهار داشت: فرخ نعمتی به عنوان یک پارتنر به خوبی از ایفای نقش برآمد و ارتباط حسی خوب بین مان ایجاد شد به نوعی که ایفای نقش در سکانس پایانی فیلم را برای ما دشوار کرد.

وی ادامه داد: سکانس زهر سکانسی بسیار نفس گیر بود، به گونه ای که از فخیم زاده درخواست کردم که کلید پلان ها را با یک برداشت ضبط کنیم و کارگردان هم سکوت مطلقی را در داخل حاکم کرد تا بتوانیم با آرامش کامل پلان های پایانی را به تصویر بکشیم.

وی در پایان در خصوص ماندگاری این اثر خاطرنشان کرد: این اثر به دلیل فیلم نامه کامل و درست آن ماندگار شد و نگاه خوب" فخیم زاده" این اثر را در ذهن مخاطبان به یادگار گذاشت.