به گزارش پارس به نقل از ایسنا، سازمان هواشناسی کشور، امروز" پنجشنبه ۱۲ دی ماه ۹۲" بارش ها در مرکز، سواحل شمالی، دامنه های جنوبی البرز، با شدت کمتر در برخی نقاط شمال غرب و در برخی نقاط شرق کشور ابرناکی، بارش برف و باران و گاهی وزش باد ادامه دارد اما در نوار غربی کشور از میزان بارش ها کاسته شده است.

براساس این گزارش، امروز بارش ها با شدت کمتر در سواحل شمالی، شمال شرق، جنوب، جنوب شرق و در برخی نقاط مرکز و دامنه های البرز ادامه دارد و همچنین این سامانه بارشی فردا از مرزهای شمال شرق کشور خارج می شود.

شایان ذکر است، از بعد ازظهر یکشنبه هفته آینده، سامانه بارشی جدید وارد کشور شده و ابتدا مناطق جنوب غرب، غرب، جنوب و سپس در روز دوشنبه با حرکت شرق سوی این سامانه بخش های مرکزی، جنوبی و با شدت کمتر دامنه های جنوبی البرز را تحت تاثیر قرار می دهد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان" تهران" امروز، نیمه ابری و بارش پراکنده، درپاره ای نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به ۴ درجه و در کمترین حالت به ۴- درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر۱ درجه بالای صفر است.