به گزارش پارس به نقل از ایسنا، شهید عطاء الله خواجه میرزایی فرزند حاج قربانعلی اهل روستای تاش از توابع شهرستان شاهرود متولد سال ۱۳۴۶ که برای یاری دین، انقلاب و حفظ نظام و کشور جمهوری اسلامی به جبهه های حق علیه باطل به جبهه ایلام منطقه عملیاتی دهلران رفته بود.

او بعد از مدتها مبارزه، مقاومت، پایداری و ایثار در بیست و یکم تیر ۶۷ دعوت حق را لبیک گفت و در منطقه دهلران (موسیان) با نوشیدن شربت شهادت به خدا پیوست اما پیکرش مفقود شد.

امروز بعد از ۲۶ سال این پرستوی مهاجر از کربلای ایران به خانه اش بازگشته تا در آرامگاهی که برای او در سرزمین مادری اش تاش اولیا در نظر گرفته شده به خاک سپرده شود.

پیکر شهید عطاء الله خواجه میرزایی در روز رحلت پیغمبر اکرم (ص) وارد شاهرود شد تا شبی را در کنار تربت پاک ۵ شهید گمنام این شهرستان همراه با خیل عزاداران حسینی و نبی گرامی اسلام سوگوار رحلت جانسوز رسول رحمت (ص) و شهادت سبط اکبرش امام مجتبی (ع) و ثامن الحج امام رضا (ع) باشد.

پیکر مطهر این شهید فردا مصادف با شهادت امام رضا (ع) ساعت ۸: ۳۰ صبح از مقابل کانون بسیج شاهرود بر روی دستان همرزمانش در محل پادگان قرارگاه لشکر ۵۸ تشییع و برای خاک سپاری به محل دائم و ابدی او زادگاهش روستای تاش منتقل و بخاک سپرده خواهد شد.

بدین مناسبت امشب نیز ساعت ۲۱ مراسم شبی با شهداء در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود برگزار خواهد شد.