به گزارش پارس ، احد وظیفه در گفت وگو با فارس، با بیان اینکه هم اکنون مناطق شرقی استان تهران بیشتر درگیر بارش برف است، اظهار داشت: در حال حاضر از البرز تا شرق تهران شاهد بارش برف هستیم.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره تدوام بارش ها در این کلانشهر یادآور شد: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی پیش بینی می شود که بارش ها تا امشب در پایتخت ادامه داشته باشد و روز آینده از ابرناکی آسمان این کلانشهر کاسته می شود.

وی درباره بارش برف و باران در سایر مناطق کشور ابراز داشت: هم اکنون شاهد بارش برف در محدوده های استان مازندارن از جمله جاده های هراز، فیروزکوه و چالوس هستیم و همین مسئله بروز یخبندان در این محدوده ها را دور از انتظار نمی کند.

وظیفه در ادامه با بیان اینکه سامانه بارش زا فردا در شمال شرق کشور فعال می شود، بیان داشت: بر همین اساس امروز استان های بوشهر، فارس و همچنین بخش های شرقی استان هرمزگان شاهد بارش برف خواهند بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه فردا نیز استان های خراسان رضوی و شمالی، بخش هایی از استان گرگان و همچنین ارتفاعات شمال سمنان برفی خواهد بود، ، اضافه کرد: پیش بینی می شود بارش ها در استان های خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و جنوب فارس شدت بیشتری داشته باشد.

وظیفه درباره تغییرات دمایی تهران خاطرنشان کرد: هوای تهران کماکان سرد است و پیش بینی می شود که دمای هوای این کلانشهر طی روزهای آینده (تا اوایل هفته آتی) روند کاهشی داشته باشد.