به گزارش پارس به نقل از ایسنا، بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز در غرب، جنوب غرب و برخی مناطق شمال غرب، ابرناکی، بارش برف و باران، گاهی با وزش باد پیش بینی می شود.

از بعدازظهر امروز گستره بارش ها به دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس، جنوب کشور و به تدریج با شدت کمتری به دامنه های جنوبی البرز می رسد. در این مدت بارش ها در غرب و دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی شدت بیشتری خواهد داشت.

چهارشنبه بارش باران و برف در سواحل جنوبی دریای خزر آغاز خواهد شد و از بعدازظهر چهارشنبه ابتدا در شمال غرب و غرب و به تدریج تا اواخر وقت در جنوب غرب از میزان ابرها کاسته می شود و بارش ها به صورت پراکنده تر در نواحی مرکزی و نیمه شرقی کشور تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت. این سامانه بعدازظهر پنجشنبه از مرزهای شرقی کشور خارج می شود. همچنین طی دو روز آینده شرق دریای عمان و خلیج فارس به سبب وزش باد شدید، مواج خواهد بود.

پیش بینی وضعیت هوای تهران روز چهارشنبه (یازدهم دی ماه) ، ابری در بعضی ساعات بارش برف با حداقل و حداکثر دمای صفر و سه درجه سانتیگراد است.

همچنین پیش بینی وضعیت هوای تهران روز پنجشنبه (دوازدهم دی ماه) ، ابری و بارش پراکنده در پاره ای نقاط مه آلود به تدریج کاهش ابر با حداقل و حداکثر دمای سه و شش درجه سانتیگراد خواهد بود.