به گزارش پارس به نقل از مهر، دکتر عباس زارع نژاد گفت: تاکنون ۲ نفر از این کودکان در بیمارستان حضرت فاطمه (س) تحت عمل جراحی قرار گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه درمان کودکان باید در مسیر طبیعی انجام شود، افزود: کودکان و خانواده های رنج کشیده آنها باید در شرایطی آرام و بدون استرس، این دوران را سپری کنند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی با تاکید بر این که خانواده های دانش آموزان شین آبادی در مورد شرایط درمان فرزندانشان، خودشان تصمیم گیری می کنند، گفت: اگرچه مشاورهای لازم از طرف تیم درمانی به خانواده ها داده می شود، هیچ گونه مداخله ای در تصمیم گیری خانواده های دانش آموزان برای تعیین بیمارستان مورد نظر و تیم پزشکی از سوی وزارت بهداشت صورت نمی گیرد.

زارع نژاد افزود: البته خانواه های دانش آموزان شین آبادی مطالبات دیگری نیز دارند که در حیطه وظایف وزارت بهداشت نیست و مربوط به سازمان های دیگر است که باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در ادامه ضمن قدردانی از پیگیری های رسانه ها، از آنها درخواست کرد برای کمک به ایجاد فضای مناسب برای خانواده ها و تیم پزشکی از هرگونه حاشیه سازی در این زمینه پرهیز کنند.