به گزارش پارس به نقل از ایسنا، جمال شورجه راهیابی « قصه ها» ی رخشان بنی اعتماد به بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره فجر را تبریک و بابت بیان مطالبی درباره مجوز نداشتن این فیلم از کارگردان آن عذرخواهی کرد.

این کارگردان سینما و عضو شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی در نامه ای خطاب به رخشان بنی اعتماد آورده است:

« سرکار خانم بنی اعتماد

ضمن عرض تبریک به خاطر حضور فیلم « قصه ها» ی حضرتعالی در بخش مسابقه سینمای ایران که خبرهای آن در منابع خبری منعکس شده است، یک عذرخواهی به شما بزرگوار بدهکار شدم و آن اینکه در یکی از سایت ها که با بنده در خصوص فیلم های غیرمجاز مصاحبه شده بود، اینطور القا شد که فیلم « قصه ها» ی حضرتعالی مجوز نداشته و به بخش مسابقه راه یافته است و حقیر نیز اظهاراتی را در این خصوص و فیلم های غیرمجاز که ساخته می شوند، بیان کردم.

اما امروز، هفتم دی ماه مطلع شدم که فیلم « قصه ها» مجوز ویدئویی داشته، طبق ضوابط از فیل تر شورای سه نفره سازمان سینمایی عبور کرده و به دلیل کیفیت سینمایی بالای آن، به شورای پروانه ساخت و هیات انتخاب جشنواره فجر راه پیدا کرده است.

بدین وسیله از حضرتعالی به دلیل اشتباه سهوی حقیر در خصوص اظهارنظر درباره مجوز نداشتن فیلم « قصه ها» عذرخواهی می کنم و برایتان آرزوی روزهای خوبی را از خداوند متعال طلب دارم» .

شنبه (ششم دی ماه) ۱۶ فیلم بخش مسابقه سینمای ایران و مسابقه فیلم های اول سی و دومین جشنواره فجر معرفی شدند که « قصه ها» ی رخشان بنی اعتماد نیز یکی از این فیلم ها بود.