به گزارش پارس به نقل از مهر، جواد فرحانی تهیه کننده مستند سینمایی شهرداد روحانی با اعلام این خبر درباره مراحل تدوین این فیلم مستند گفت: سیامک مهماندوست شبانه روز مشغول تدوین این مستند است تا نسخه کامل آن را برای حضور در جشنواره فجر آماده کند.

فرحانی که پیش از این در فیلم" خوابم می آد" به کارگردانی رضا عطاران به عنوان تهیه کننده حضور داشته و فیلم" خندنده" به کارگردانی رامبد جوان را هم در دست تولید دارد، گفت: دلیل تمایل به تولید پرتره مستند درباره شهرداد روحانی این بود که این رهبر ارکستر یکی از شخصیت های بزرگ فرهنگی ایران است که در عرصه جهانی جایگاه قابل دفاعی دارد و این موضوع اولین انگیزه مشارکت در این کار بود.

فرحانی در پایان تصریح کرد: این مستند نتیجه یک سال تلاش شبانه روزی گروه تولید است و امیدوارم مسئولان و مدیران جشنواره فجر به این کار نگاه مثبتی داشته باشند تا حضور آن در جشنواره تسهیل شود و علاقه مندان به شهرداد روحانی بیشتر با شخصیت و آثار او آشنا شوند.

الهام قره خانی و مهرتاش مهدوی کارگردانان مستند سینمایی شهرداد روحانی هستند که به زندگی و آثار این آهنگساز و رهبر ارکستر بین المللی ایرانی می پردازد.