به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، فریبا گودرزی در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده گفت: امروز" شنبه ۳۰ آذر ماه ۹۲" بارش ها پراکنده برای شمال شرق و ارتفاعات جنوبی البرز و سواحل مرکز و شرق دریای خزر پیش بینی می شود که از اوایل شب از میزان این بارش ها کاسته می شود.

وی افزود: فردا" یکشنبه اول دی ماه ۹۲" در مناطق جنوبی استان فارس و استان هرمزگان و جزایر جنوبی کشور و تنگه هرمز بارش باران دور از انتظار نیست و این شرایط در روز دوشنبه در استان های هرمزگان، جنوب کرمان و مناطقی جنوبی سیستان و بلوچستان وجود خواهد داشت و همچنین خلیج فارس امروز و دریای عمان و شرق خلیج فارس تا روز سه شنبه مواج هستند.

گودرزی اظهار داشت: طی سه روز آینده به سبب پایداری و سکون نسبی هوا در نیمه شمالی کشور، افزایش آلاینده های جوی در این مناطق از جمله تهران دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی با اشاره وضعیت آب و هوای تهران شب یلدا و همچنین طی فردا گفت: امشب یلدای سردی در انتظار تهرانی ها خواهد بود همچنین وضعیت آب و هوای تهران امروز، صاف و غبارمحلی در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات و برای فردا و روز دوشنبه صاف و غبارمحلی پیش بینی می شود.

گودرزی ادامه داد: بیشترین میزان بارش ها طی ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه آمل به میزان ۱۱ میلیمتر و در ایستگاه پل سفید به میزان ۹ میلیمتر و نیز در ایستگاه قراخیل به میزان ۹ میلیمتر گزارش شده است.