به گزارش پارس به نقل از شیعه آنلاین، در آستانه کریسمس (روز آغاز سال میلادی) قرار داریم که مسیحیان سراسر جهان این روزها را جشن می گیرند.

متأسفانه بسیاری از مسلمانان غرب زده نیز به بهانه های مختلف همسو با مسیحیان این أیام را جشن می گیرند. این افراد همچنین برای ساکت کردن منتقدان و معترضان، آنها را افراد عقب مانده، عقب افتاده، امل، بی تمدن، محافظه کار و غیره می نامند و بر عکس خود را افراد پیشرفته، با تمدن، با کلاس، آزاد اندیش و غیره جلوه می دهند.

این در حالی است که اگر برای مثال به پیروان دین یهود نگاه کنیم، به هیچ وجه با مسیحیان همسو نمی شوند و کریسمس را جشن نمی گیرند بلکه فقط در عیدهایی که در دینشان وجود دارد و برایشان مقدس است، جشن می گیرند.

این تابلو یک کار فرهنگى بى نظیر است که در استانبول توسط گروه هاى مردمی نصب شده و تلنگرى است نه تنها بر پیکره جامعه مسلمانان ترکیه، بلکه زلزله ای در کل سرزمین هاى اسلامى به وجود می آورد تا شاید مسلمانانی که در خواب غفلت به سر می برند و فرهنگ زدگان غرب دوست ما به خود آیند و بیدار شوند.

متن نوشته شده در تصویر بالا چنین است: شما فرد مسیحی که عید قربان را جشن بگیرد دیده اید؟ در پایین" بابا نوئل" پاسخ داده: اما من مسلمانى را که عید مسیحیان را جشن می گیرد دیده ام.