به گزارش پارس به نقل از تسنیم, سرهنگ عین الله جهانی با اشاره به ترافیک صبح امروز شمال به جنوب بزرگراه شیخ فضل الله نوری اظهار داشت: ساعتی پیش در باند کُندروی شمال به جنوب بزرگراه شیخ فضل الله نوری و قبل از خروجی یادگار امام یک دستگاه خودروی سمند نقره ای دچار حریق شد که ترافیک این قسمت از بزرگراه ناشی از این حادثه بود.

رئیس اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه افزود: با توجه به اینکه خودروی مذکور فاقد کپسول اطفای حریق بود، راننده آن نتوانست از شعله ور شدن اتومبیل خود جلوگیری کند و این سانحه حریق با عکس العمل نیروهای آتش نشانی اطفا شد.

وی با بیان این که علت حریق این خودرو هم اکنون در دست بررسی است، از سلامت سرنشینان این خودرو خبر داد و در ادامه با هشدار به رانندگان گفت: همراه داشتن کپسول آتش نشانی و وسائل اطفای حریق در خودروها باعث می شود که در صورت وقوع چنین حوادثی سرنشینان بتوانند به سرعت نسبت به اینگونه حوادث عکس العمل نشان دهند و از وارد آمدن خسارات مالی و جانی پیشگیری کنند.

جهانی در پایان از شهروندان خواست تا در صورت برخورد با چنین مواردی هرچه سریع تر راه را برای امدادرسانی خودروهای آتش نشانی و اورژانس باز کنند و در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به حضور پرسنل پلیس راهور تهران بزرگ، عبور و مرور در این بزرگراه به صورت روان در حال انجام است.