به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بازیگر سینما و تلویزیون معتقد است که منافع حاصل از بازگشایی خانه سینما با توجه به تغییر نکردن وضعیت سینما عاید عده ای به خصوص می شود.

علی رام نورایی، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: باید جشنواره سی ودوم بهتر از گذشته برگزار شود و تغییرات و تحولات مثبت در سینما و جشنواره فجر بوجود بیاید.

وی ادامه داد: فعلا که در سینما تغییر محسوسی مشاهده نمی شود ولی امیدوارم که تغییراتی اساسی اتفاق بیفتد و تمام امیدهای ما به ناامیدی بدل نشود.

نورایی بیان کرد: در سال های اخیر که وضعیت استقبال از سینما بسیار تأسف بار شده است بعید می دانم که تغییری اساسی اتفاق بیفتد که توانایی بیرون آوردن سینما از این رکود را داشته باشد.
این بازیگر عنوان کرد: تا زمانی که به سینمای حال حاضر سرمایه ای تزریق نشود و مسئولان فکری به حال وضعیت آن نکنند مطمئناً پیشرفتی در سینمای ما حاصل نخواهد شد ون در مسیر کنونی خود باقی خواهد ماند.

وی همچنین گفت: بازگشایی خانه سینما تأثیری در ارتقاء آن نگذاشته و در مقایسه با زمان پیش از بازگشایی تفاوتی پیدا نکرده است چرا که اگر تغییری هم اتفاق افتاده باشد بیشتر متوجه قشر خاصی از هنرمندان شده است و فقط عده ای معدود از تأثیرات آن بهره مند می شوند و فکر می کنم که این بهره گیری باید نصیب حامیان واقعی سینما بشود.

وی خاطر نشان کرد: تأثیر سیاست در هنر در تمام جهان امری طبیعی است و این دو از یکدیگر تفکیک ناپذیرند اما امیدوارم که این تأثیرگذاری ها همگی در جهت رشد و پیشرفت اتفاق بیفتد.