به گزارش پارس به نقل از جام، او اخیرا عکس جدیدی از خودش و همسرش منتشر کرده است که باعث شوکه شدن کاربران شبکه های اجتماعی شده است. برخی کاربران در نظرات زیر این عکس نوشته اند: واقعاً گیج شده ایم.


  " ما تا حالا فکر می کردیم شما آدمی مذهبی و متدین هستی! " کابر دیگری هم نوشته: " دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟ " همسر مدرس نیز در صفحه شخصی خود در فیس بوک و اینستاگرام، عکس هایی با حجاب نامناسب از خود و همسرش منتشر کرده که زیر آنها برای یکدیگر جملات عاشقانه رد و بدل کرده اند.


مدرس که اولین بار با حضور در برنامه نیم رخ برای نوجوانان به شهرت دست یافت، اندکی بعد به بازیگری و خوانندگی نیز روی آورد و سپس به عنوان مداح مجالس محرّم و مجری برنامه های عاشورایی و بازیگر فیلمهای مذهبی شناخته شد. او در کلیپ اخیر حسن روحانی به عنوان خواننده اصلی ظاهر شده است.

به نوشته این سایت، تناقضات عجیب میان رفتار و کردار افراد مشهوری چون مدرس گاهی اعتماد بسیاری از مخاطبان و دوستداران این اشخاص را به شدت مخدوش می کند. به ویژه آنکه این افراد در حوزه های مذهبی نیز مشغول به کار باشند. چراکه ممکن است باورهای و علاقه مندی های مذهبی مردم نیز مورد هدف قرار گیرد. گفتنی است مدرس اخیرا مجموعه موسیقی" خورشید" با مضمون عاشورایی را با همراهی" امین تارخ" و" ماه نی" وارد بازار کرده است.