به گزارش پارس به نقل از تسنیم، ابراهیم صنیعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به پیش بینی اداره هواشناسی استان مبنی بر بارش برف در بیشتر محورهای اصلی و فرعی خراسان رضوی، ضروری است هم استانی ها از سفرهای غیرضروری در ساعات بعد ازظهر و منتهی به شب خودداری کرده و یا دست کم به گونه ای برنامه ریزی کنند که پیش از تاریک شدن هوا به مقصد برسند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با بیان اینکه در گردنه های تیوان و باجگیران از ساعات اولیه صبح امروز بارش برف آغاز شده، گفت: مسافرانی که قصد سفرهای بین شهری را دارند باید علاوه بر اطمینان یافتن از نداشتن ایراد فنی خودروهای خود، از سالم بودن سیستم گرمایشی داخل خودرو و داشتن ضدیخ به میزان کافی اطمینان حاصل کرده و تجهیزاتی همچون زنجیر چرخ، پتو، البسه گرم و آذوقه غذایی به همراه داشته باشند.

صنیعی با آرزوی داشتن زمستانی پربرکت و پربارش در امسال، ابرز امیدواری کرد: فصل سرما بدون هیچ گونه سانحه و اتفاقی در محورهای استان به پایان برسد.

وی از تمام مسافران و رانندگان جاده ای درخواست کرد نهایت همکاری را با راهداران و عوامل پلیس راه مستقر در جاده ها داشته باشند.