به گزارش پارس به نقل از مهر، ون دیزل که از همبازی های پل واکر در فیلم" سریع و خشن ۷" بود در توییتر خود نوشت: برادر خیلی دلم برایت تنگ خواهد شد. مطلقا نمی توانم چیزی بگویم. بهشت یک فرشته جدید دارد. در آرامش بیاسا.

به گزارش هالیوود ریپورتر، پل واکر که در فیلم های چون" ساعت ها" و فیلم اکران نشده" خشت عمارت ها" بازی کرده بود، دیروز بعدازظهر در تصادف رانندگی در والنسیای کالیفرنیا درگذشت. او که بیش از همه برای بازی در" سریع و خشن" شناخته شده بود، ۴۰ سال داشت. این تصادف که حدود ساعت سه و نیم بعدازظهر به وقوع پیوست، موجب شد تا این مسیر ساعت ها بسته شود و دو شبکه تلویزیونی همزمان به پوشش خبری این رویداد بپردازند.

واکر سوار یک اتومبیل پورشه بود که این تصادف رخ داد و اتومبیل ناگهان دچار آتش سوزی شد. یکی از دوستان واکر این موضوع را به روزنامه های محلی گفت. واکر در جایگاه مسافر این اتومبیلی نشسته بود و راننده و مالک اتومبیل یکی از کارگزاران واکر و مالک اتومبیل بود. واکر در این منطقه حضور داشت تا در نمایش اتومبیلی که به منظور خیریه برای کمک به توفان زدگان فیلیپین ترتیب داده می شد، شرکت کند. او در سال ۲۰۱۰ هم راهی شیلی شده بود تا به زلزله زدگان این کشور کمک کند. او در زلزله هاییتی نیز چنین نقشی را برعهده گرفته بود.

از این بازیگر یک دختر ۱۵ ساله به جای مانده است. واکر در فیلم" سریع و خشن ۷" به کارگردانی برایان اوکانر برای کمپانی یونیورسال بازی کرده بود. فیلمبرداری این فیلم به تازگی در آنلانتا شروع شده بود و قرار بود در ماه ژانویه بخشی از آن در ابوظبی فیلمبرداری شود.

واکر در فیلم" خشت عمارت ها" که اکنون در مرحله پس از تولید قرار دارد بازی کرده بود. این فیلم نسخه انگلیسی فیلم فرانسوی زبان" بلوک ۱۳" محصول سال ۲۰۰۴ است که فیلمی اکشن و موفق بود. فیلم دیگری که با عنوان" ساعت ها" با بازی او ساخته شده درباره توفان کاترینا است که قرار است ۱۳ دسامبر راهی سالن های سینماها شود.

کمپانی یونیورسال با صدور بیانیه ای اعلام کرد واکر یکی از اعضا و خانواده این کمپانی در ۱۴ سال اخیر بود و فقدان او برای این کمپانی جبران نشدنی است. ون دیزل که از همبازی های وی در فیلم" سریع و خشن ۷" بود در توییتر نوشت: برادر خیلی دلم برایت تنگ خواهد شد. مطلقا نمی توانم چیزی بگویم. بهشت یک فرشته جدید دارد. در آرامش بیاسا.

واکر متولد ۱۹۷۳ در گلندیل بود. او در حالی که نوجوان بود کارش را با بازی در مجموعه تلویزیونی خانوادگی" بزرگراهی به بهشت" در سال ۱۹۸۵ شروع کرد. او سپس در نمایش هایی چون" کی رییس است؟ " بازی کرد. " او همه اش است" در سال ۲۰۰۰، " جمجمه ها" در سال ۲۰۰۰ از دیگر فیلم های اوست. وی در" سریع و خشن" در نقش افسر پلیسی نفوذی ظاهر شد.