به گزارش پارس به نقل از تسنیم، اعضای هیات انتخاب بخش سینمای ایران (سودای سیمرغ) کار بازبینی فیلمهای متقاضی حضور در بخش سینمای ایران (سودای سیمرغ) و بخش فیلم های اول سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر را آغاز کردند.

ابراهیم داروغه زاده، مجید رضا بالا، داریوش فرهنگ، حسین کرمی، محمد حسین لطفی، علی معلم و مازیار میری اعضای هیات انتخاب بخش سودای سیمرغ را تشکیل می دهند.

کار بازبینی آثار متقاضی حضور در بخش فیلم های اول و سودای سیمرغ از روز پنج شنبه هفتم آذر ماه توسط اعضای هیات انتخاب آغاز شده و قرار است این هیات اول دیماه اسامی فیلم های راه یافته به این بخش ها را اعلام کند. هیات انتخاب تا کنون ۱۵ فیلم متقاضی شرکت در جشنواره را مورد بازبینی قرار داده است.

آغاز بازبینی فیلم های بخش مستند

همچنین بنا بر گزارش مدیریت ارتباطات جشنواره فیلم فجر اعضای هیات انتخاب بخش سینما مستند نیز کار بازبینی آثار متقاضی حضور در این بخش را آغاز کرده است. محمد درمنش، علیرضا قاسم خان، منوچهر مشیری و پریوش نظریه اعضای هیات انتخاب بخش سینما مستند را تشکیل می دهند.

این هیات تا کنون ۴۰ فیلم مستند متقاضی حضور در جشنواره را مورد بازبینی قرار داده است و قرار است تا پایان آذرماه پس از اتمام بازبینی فیلم ها، اسامی آثار راه یافته به این بخش را اعلام کند.