سید جواد حسینی کیا ، نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با پارس نیوز، با اشاره به اولویت های مجلس دوازدهم گفت: مجلس دوازدهم باید به سمت قوانینی برود که شرایط را دگرگون کرده و وضعیت اقتصاد کشور و معیشت مردم را بهبود ببخشد، بنابراین باید اولویت اول این مجلس اقتصاد و معیشت باشد.

وی ادامه داد: اشتغال نیز از دیگر بحث های مهم است که باید در مجلس دوازدهم مورد توجه جدی منتخبان ملت قرار گیرد چراکه وضعیت اقتصاد و معیشت با رونق اشتغال بهبود خواهد یافت . همچنین اصلاح نظام بانکی نیز در بهبود وضعیت اقتصاد کشور نقش بسزایی دارد و می توان با اصلاح آن در مجلس دوازدهم بسیاری از مشکلات این حوزه را مرتفع کرد.

وی افزود: توجه ویژه به جوانان و مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور نیز باید در اولویت کاری مجلس دوازدهم قرار گیرد. قاعدتا نگاه مجلس به حوزه تولید دانش بنیان و تولیدات فاخر بسیار موثر بوده و حرکتی مثبت از مجلس یازدهم شروع شده و به امید خدا در مجلس دوازدهم اقدامات تکمیلی صورت خواهد گرفت.

حسینی کیا بیان کرد: شفافیت و اصلاح ساختار مالیاتی کشور گام های تکمیلی است که مجلس دوازدهم بسمت آن باید برود. البته تنقیح قوانین باید مورد توجه مجلس آینده قرار گیرد چراکه تورم قوانین وجود دارد که لازم است تنقیح قوانین صورت گیرد تا ظرفیت بهره مندی از قوانین جهت توسعه کشور ارتقا یابد.