علی اکبر علیزاده برمی، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پارس نیوز، گفت: دستگاه دیپلماسی کشورمان توانسته با مذاکرات و رایزنی های گسترده، نسبت به جنایات رخ داده در غزه، روشنگری خوبی ایجاد کند.

وی با اشاره به دیپلماسی پارلمانی فعال ایران در عرصه بین المللی، اظهار کرد: بر این اساس هیاتی از نمایندگان مجلس یازدهم برای دیدار با مبارزان فلسطینی به کشورهای محور مقاومت از جمله لبنان و سوریه اعزام شدند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این میان هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران پس از حضور در یکصد و چهل و هفتمین اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی IPU، توانست با موضع گیری محکم و جدی در مقابل اقدامات رژیم اشغالگر قدس، دیگر کشورهای عضو IPU را با خود همراه کند که بر این اساس موج ضدصیهونیستی شکل گرفت.

علیزاده با اشاره به اینکه اکنون زمان هم افزایی کشورهای اسلامی و آزادی خواه  برای مواجهه با رژیم صهیونیستی فرارسیده است، افزود: در واقع مردم مظلوم فلسطین بیش از پنج دهه تحت ظلم و استبداد رژیم غاصب اسرائیل قرار داشته و در این راستا ایستادگی کردند و اکنون کشورهای متعددی با آرمان فلسطین همراه شده اند که می تواند بر ستم صهیونیست ها چیره شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نباید فراموش کرد که محور مقاومت طی روزهای اخیر تلاش کرده فضای سنگینی را بر صهیونیست ها و آمریکایی ها تحمیل کنند . از این رو مشاهده می شود که پایگاه های ایالات متحده در منطقه مورد حمله قرار گرفته و حتی منطقه ایالات که معبر مهمی برای تامین نیازهای رژیم اشغالگر قدس محسوب می شود، مورد هدف قرار گرفته اند. این امر نشان می دهد فشارهای بین المللی علیه جبهه عبری-غربی رو به افزایش است.

انتهای پیام/