تجاوز به زنان تهرانی در بزرگراه های تهران اتفاق می افتاد. متهمان تجاوز به زنان تهرانی دستگیر شد. تجاوز به زنان تهرانی سریالی توسط مرد موتور سوار صورت می گرفت. متهمان تجاوز به زنان تهرانی را هنگام انجام اقدام شیطانی دستگیر کردنند. با اعتراف دو شیطان پرونده  تجاوز به زنان تهرانی  آنها به اتهام تجاوز به عنف بود به شعبه 6 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.​

بی آبروی پشت شمشادهای تهران / تعرض دو شرور به هفت زن بی گناه

 

 رسیدگی به این پرونده از سال 98 به دنبال شکایت یک زن جوان آغاز شد.

وی که به پلیس آگاهی رفته بود از دو مرد موتور سوار که وی را به تله شیطانی انداخته و در حاشیه بزرگراه آزار داده بودند شکایت کرد.

زن جوان گفت : دو مرد موتورسوار ماشینم را متوقف کردند.وقتی از ماشین پیاده شدم آنها مرا به حاشیه بزگراه بردند و آزار دادند.

در حالی که تحقیقات پلیسی برای یافتن ردی از دو مرد موتورسوار آغاز شده بود

چند شکایت مشابه دیگر به پلیس رسید.

فرضیه سریالی بودن تجاوزها قوت گرفته و شواهد نشان می داد دو مرد  که پلاک موتورشان مخدوش است دست به جنایت سیاه می زنند.

در بررسی ها مشخص شد دو شیطان ،زنانی را که سوار بر خودرو شخصی هستند در بزرگراه های نسبتا شلوغ   و معمولا بزگراه هایی که شرق را به غرب و برعکس متصل کرده به دام می اندازند و پس از پیاده شدن زنان از خودرو شان آنها را در حاشیه بزرگراه آزار می دهند.آنها معمولا طعمه هایشان را از میان زنان راننده ای انتخاب می کنند که  ازنحوه رانندگیشان مشخص است تازه کار هستند و احتمالا به تازگی خودرو خریده اند.

ردیابی دو شیطان تجاوز به زنان تهرانی

 با به دست آمدن این اطلاعات  ،ماموران پلیس گشت های نامحسوس را  در بزرگراه های تهران به ویژه بزرگراه  همت  که چند زن در آن قربانی شده بودند مستقر کردند.

تا اینکه چندی قبل  یکی از شهروندان با پلیس 110 تماس گرفت واز دستگیری مردی  که در تلاش بود به یک زن تجاوز کنند خبر داد و گفت دو مرد جوان توانستند او را دستگیر کنند.با این تماس  ماموران به محل اعزام شده ودریافتند احتمالا مردی که توسط شهروندان دستگیر شده یکی از دو نفری است که به زنان جوان تعرض می کرد.تلاش برای ردیابی همدست فراری وی آغاز و چند روز بعد دومین متهم بازداشت شد.

همسر میوه فروش در قتل شوهرش دست داشت

متهم جوان به دادسرا منتقل و تلاش برای  برای دستگیری  همدست وی آغاز و در کمتر از چند روز شناسایی و بازداشت شد.

دختر جوانی که به تله دو شیطان افتاده و با کمک شهروندان نجات یافته بود به ماموران گفت: من در اتوبان در حال رانندگی بودم که دو موتور سوار به من نزدیک شدند و گفتند ماشینم در حال آتش گرفتن است .آنها گفتند بهتر است فورا از ماشین پیاده شوم.  من که ترسیده بودم  با هدایت دو موتور سوار ماشینم را در حاشیه بزرگراه متوقف کردم .

آنها گفتند ممکن  است خودرو منفجر شود و  از من خواستند وارد فضای سبزی کنار گارد ریل شوم. همان موقع آنها به من حمله ور شدند و فهمیدم قصد آزارم را دارند. به همین خاطر شروع به داد و فریاد کردم. همان موقع دو عابر که صدای مرا شنیده بودند به کمک آمدند و یکی از مردان شیطان صفت را دستگیرکردند و با پلیس تماس گرفتند.من که در آن درگیری زخمی شده بودم برای پانسمان زخم های سطحی به بیمارستان رفتم.

در تحقیقات بعدی مشخص شد دو متهم به 7 زن با همین روش تعرض کرده اند. آنها زنان را به بهانه خرابی ماشینشان  در گوشه اتوبان متوقف می کردند و سپس مورد آزار و اذیت قرار می دادند. وقتی متهمان مورد بازجویی قرار گرفتند به تعرض به زنان اعتراف کردند وشاکی ها در مواجهه حضوری آنها را شناختند.

دو شیطان تجاوز به زنان تهرانی در دادگاه

با اعتراف دو شیطان پرونده آنها به اتهام تجاوز به عنف بود به شعبه 6 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و دیروز یکی از متهمان در دادگاه حاضر شد تا تحقیق از او صورت گیرد.

در ابتدای جلسه یکی از شاکی ها که زن  تحصیل کرده ای بود گفت: من با خانواده ام زندگی می کنم و مجرد هستم .مدتی قبل یک ماشین شخصی خریدم و با ماشین به محل کارم رفت وآمد می کردم .چهار روز به پایان سال 98 مانده بود و  از محل کارم  به خانه برمی گشتم . اتوبان همت شلوغ بود که دو موتور سوار به من نزدیک شدند و گفتند ماشینم دود می کند و آتش گرفته است.

من که  ترسیدم بودم با هدایت آنها  به سمت گاردریل رفتم و از ماشین پیاده شدم. آنها گفتند ممکن است  ماشین منفجر شود و بهتر است به سمت فضای سبز بروم. همان موقع انها به سمتم حمله ور شدند و مرا آزار دادند.داد و فریاد و تقلاهای من بی فایده بود. آنها فرار کردند و  من که شوکه بودم به  کلانتری رفتم و سپس  به پزشکی قانونی  معرفی شدم که کارشناسان آزار مرا تایید کردند.

وی در حالی که اشک می ریخت گفت: از آن شب دیگر روی آرامش را ندیدم. من هر شب کابوس می بینم و زندگی خودم و خانوده ام تحت تاثیر این ماجرا قرار گرفته است.من برای دو متهم درخواست اشد مجازات دارم.

وی ادامه داد: پس از دستگیری دو مرد جوان وقتی با خانواده آنها روبه رو شدم شوکه شدم. آنها هر دو خانواده  های محترمی دارند. شنیده ام متهم  حاضر در دادگاه در لابراتوار دندانپزشکی کار می کند و درآمد و شغل مناسبی دارد

خفاش شب و آزار زنان

.همسر او زن جوان و زیبایی است و یک فرزند 10ماهه دارد .من هنوز نمی دانم او چرا دست به این جنایت سیاه زده است.  متهم که 32سال دارد  از من خواسته تا به خاطر جوانی اش او را ببخشم. اما ضربه ای که  او به من و خانواده ام زده  قابل جبران نیست و من نمی توانم گذشت کنم.

وقتی نوبت به متهم رسید او تعرض به زن جوان را انکار کرد و گفت: من اصلا این زن را نمی شناسم .من قبول دارم 5یا 6زن را آزار داده ام اما این زن  یکی از آنها نیست.

قاضی گفت: این زن  تو را شناسایی کرده و در اداره آگاهی نیز خودت تعرض به او را قبول کردی .حالا انکار می کنی؟

متهم پاسخ داد: من چهره زنانی که مورد آزار قرار دادم را به یاد ندارم و اصلا این زن را نمی شناسم.

متهم در ادامه، ادعای تازه ای را مطرح کرد و گفت: من اصلا کسی را آزار نداده ام و احتمالا دوستم این زن را آزار داده است.

با  پایان نخستین جلسه تحقیق،  قضات دادگاه  ادامه تحقیق از متهم  دیگر پرونده را به روزهای  بعد موکول کردند.