برخلاف انتظارات از افزایش عرضه‌ها در روز چهارشنبه، تقاضا در سطح بالایی قرار داشت و بعد از ۱۲ روز کاری متوالی ( در حدود سه هفته) برای اولین بار حقیقی‌ها در سمت خریدار ظاهر شدند و کفه ترازو به این سمت چرخید، در نتیجه برای دومین بار در یک ماه اخیر ورود  پول  حقیقی به مبلغ ۹۸ میلیارد تومان رقم خورد. در این راستا ارزش معاملات نیز توانست اندکی بهبود یابد و در حدود ۴.۱ همت قرار گرفت.
 
آیا فردا هم بورس سبز پوش است؟
 

مجموع عوامل از بهبود شرایط بازار  سهام  خبر می‌دهند. این بهبود می‌تواند به دلیل هیجان ناشی از جلسه وزیر، سخنان رییس جدید سازمان بورس و همچنین روند صعودی قیمت  دلار  باشد. به هر حال چیزی که اهمیت دارد تدوام این جریان، حتی پس از کاهش تب و تاب ایجاد شده است.

اگر حداقل 400 میلیون دارید کلیک کنید

از آنجایی که  شاخص  کل در ساعات پایانی روند مثبتی را در پیش داشت در پیش بینی بورس فردا می‌توان انتظار داشت که بورس در مدار مثبت و متعادل کار خود را آغاز کند.

از لحاظ تکنیکالی، الگوی کندلی شاخص کل در تایم فریم هفتگی در منطقه حمایتی، نشان از تغییر روند دارد ولی برای نظر قطعی‌تر باید منتظر کندل سبز تاییدی بود. در تایم فریم روزانه نیز شاخص فوق در سطح ۱.۴۱۲ میلیون واحد مقاومت خط تنکنسن که منطبق با کف ابرکمو است، را در پیش رو دارد و این موضوع سختی درجه مقاومت را بالاتر می‌برد بنابراین از لحاظ تکنیکالی احتمال افزایش عرضه‌ها در ساعات پایانی بازار وجود دارد. اما به طور کلی شواهد از بازاری نسبتا متعادل خبر می‌دهند.