سپیده خداوردی یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام سپیده خداوردی است. سپیده خداوردی هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از سپیده خداوردی را ملاحظه می‌کنید.

سپیده خداوردی

ازدواج و همسر سپیده خداوردی

سپیده خداوردی با شخصی به نام امین نظری ازدواج کرده است که پسری به نلام ساتیار دارند. همسرش نیز نوازنده گیتار الکتریک است و در زمینه موسیقی فعال است.

همسرش دانش آموخته رشته فیلمسازی است و در زمینه موسیقی هم فعالیت دارد و گیتار الکتریک می نوازد.

سپیده خداوردی در پشت صحنه فیلم عصر پاییزی با همسرش اشنا شد. این دو پس از آشنایی خیلی زود با هم ازدواج کردند.

سپیده خداوردی در کنار همسر و پدرش/ عکس

بیوگرافی خانواده سپیده خداوردی

در بیوگرافی سپیده خداوردی درباره ی خانواده اش میخوانیم :پدرش مدیر یک شرکت هواپیمایی و مادرش خانه دار است وی یک برادر به اسم علی خداوردی دارد که 3 سال از خودش کوچکتر است و مهندسی معدن خوانده ولی شغلش نقاشی و مجسمه سازی است .

سپیده خداوردی به همراه پدر و مادرش /عکس

بارداری سپیده خداوردی

این بازیگر با اشاره به دوران بارداریش بیان می دارد:پیش از دوران بارداری به شکل منظمی ورزش میکردم اما با شروع بارداری، شرایط جسمانی ام امکان ورزش کردن را به من نمیداد و هر وقت روی تردمیل می رفتم سرم گیج می رفت و باعث می شد نتوانم ورزش کنم

سپیده خداوردی که در مدرسه موسیقی درس خوانده و نوازنده ارکستر ملی است در جایی از گفتگویش به این اشاره میکند که حتی در ماههای آخر بارداری هم به تدریس موسیقی می پرداخته. وی می گوید:با وجود اینکه در ماه نهم بارداری به سر می برم اما کارهای مربوط به تدریس موسیقی ام را انجام می دهم و از آن غافل نشدم.

این بازیگر درباره فرزندش که یک پسر است می گوید:من سالها به موازات کار بازیگری در عرصه موسیقی فعال بودم و دلبستگی زیادی به این حرفه دارم و از آنجا که همسرم هم در این حیطه فعالیت میکند دوست دارم پسرم وقتی بزرگ میشود نسبت به موسیقی بی تفاوت نباشد، در این حوزه کار کند. البته دوست دارم فعالیتش در این حرفه دلی باشد.

و حالا چند ماه است که فرزند وی به دنیا آمده و خودش در کنار همسرش مشغول بچه داری هستند.

سپیده خداوردی و‌ پسرش + عکس