مینا وحید یکی از بازیگران خوب ایرانی است. مبنع این تصویر اینستاگرام مینا وحید است. مینا وحید هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از مینا وحید را ملاحظه می‌کنید.

مینا وحید

بیوگرافی مینا وحید

مینا وحید بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان 17 مردادماه سال 1366 در رشت متولد شد.

این هنرمند جوان کشورمان در خانواده ای پنج نفره بزرگ شد و یک خواهر و یک برادر دارد.

مینا وحید و برادرش + عکس

پدر مینا وحید مخالف بازیگر شدن او بود و اعتقاد داشت که بازیگری آخر و عاقبت ندارد اما با دیدن فیلم دوران عاشقی تصمیمش عوض شد و به دخترش افتخار کرد.

مینا وحید در سریال بانوی عمارت

سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد سال 97 روی آنتن شبکه سه سیما رفت و روایتگر ملودرامی عاشقانه در دوران قاجار بود.

مینا وحید در سریال بانوی عمارت ایفاگر نقش جواهر سردسته کلفت های عمارت ارسلان میرزا بود با تیپ و ظاهری متفاوت ایفاگر این نقش شد و به خوبی از عهده ایفای آن برآمد.

فحش خوردن مینا وحید بازیگر بانوی عمارت

مینا وحید در سریال بانوی عمارت در کنار بازیگرانی چون حسام منظور، مریم مومن، پانته آ پناهی ها، علیرضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، رامتین خدا پناهی، سیروس میمنت، شبنم فرشاد جو، مینا وحید، نیکی نصیریان، پاوان افسر، مهری آل آقا و... به ایفای نقش پرداخت.

مینا وحید عکس بدون آرایش خود را منتشر کرد و نوشت :

بدن هر کس بوی مخصوص به خود را دارد که مخصوص خود اوست. نه بوی پوست است و نه خون ،بوی روح اش است. روح که جدا میشود بو هم از بین می رود.

من همیشه عاشق بوی تنت بودم اما به ساعتی نگذشت که ناپدید شد. (قسمتی از دلنوشته هایم برای بابا)

استایل مشکی مینا وحید + عکس