نعیمه نظام دوست یکی از بازیگران خوب ایرانی است. مبنع این تصویر اینستاگرام نعیمه نظام دوست است. نعیمه نظام دوست هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از نعیمه نظام دوست را ملاحظه می‌کنید.

نعیمه نظام دوست

بیوگرافی نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست در 23 آبان سال 1353 در تهران متولد شد و اکنون 43 هستند. بانو نعیمه نظام دوست دیپلم تجربی دارند و بازیگری را در سال 1370 با گروه های آزاد تئاتر شروع کرد. وی در سال 1373 با ساعت خوش وارد دنیای بازیگری شد.

چهره بانمک نعیمه نظام دوست در کودکی + عکس

نعیمه نظام دوست 4 خواهر داد که خودش فرزند سوم خانواده است و پدر نعیمه چند سال پیش فوت کرده است.

شباهت عجیب نعیمه نظام دوست به خواهرش بعد از کاهش وزن+عکس

نعیمه نظام دوست چند کیلو است و علت چاقی نعیمه نظام دوست ؟

راستش من به طور ناگهانی اضافه وزن پیدا کردم البته این چاقی من به بازی در نقش خاصی هم مرتبط نمیشه و کاملا شخصی اتفاق افتاد من یه زمانی به دلیل بیماری که داشتم مجبور شدم از آمپول کورتون استفاده کنم و همین موضوع در چاقی و اضافه وزن من مؤثر بود و وزن من به 120 کیلو هم رسید.

سه سال پیش عمل بالون معده را امتحان کردم که واقعا تجربه بدی بود. در حالت طبیعی و استاندارد بالون باید تا شش ماه در بدن باقی بماند اما متاسفانه دکتر من با بی تفاوتی و بی دقتی خارج کردن بالون از داخل بدنم را فراموش کرده بود! بعد از هشت ماه خودم با او تماس گرفتم و در مورد خارج کردن بالون از معده ام سوال کردم که پزشکم در کمال تعجب گفت:من این موضوع را فراموش کرده بودم! شما باید زودتر برای خارج کردن بالون اقدام می کردی! اکنون احتمالا معده و روده ات با مشکل مواجه شده است.

این بی احتیاطی باعث شده بود در اثر حضور بیش از حد استاندارد بالون در معده ام، حجم آن افزایش پیدا کرده و در نهایت نه تنها این عمل به کاهش وزنم کمکی نکرد، بلکه چند ماه بعد 20 کیلو دیگر هم به وزنم اضافه شد.

عکس لاغری باورنکردنی نعیمه نظام دوست