مریم کاویانی یکی از بازیگران خوب ایرانی است. مبنع این تصویر اینستاگرام مریم کاویانی است. مریم کاویانی هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از مریم کاویانی را ملاحظه می‌کنید.

مریم کاویانی

طلاق مریم کاویانی

به تازگی شایعاتی درباره طلاق مریم کاویانی، بازیگر سینما و تلویزیون و همسر دومش رامین مهمانپرست (سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه) در فضای مجازی منتشر شده است.

عاشقانه های مریم کاویانی و‌ همسرش + عکس

ضمن اینکه کاویانی و مهمان‌پرست، یکدیگر را در اینستاگرام آنفالو کرده‌اند، این بازیگر در صفحه مجازی خود، استوری و پستی را به نمایش گذاشت که از ابتلایش به کرونا و سپری کردن روزهایش به تنهایی خبر می‌داد.

او به صورت مستقیم و واضح به موضوع جدایی از همسرش اشاره نکرد، اما عکس‌های دونفره‌شان از پیج شخصی‌اش حذف شده که احتمال صحت جدایی را قوت بخشیده است.

گفتنی است تاکنون هیچ یک از این دو نفر به این شایعه واکنش رسمی نشان نداده‌اند.

مریم کاویانی در کنار همسر سیاستمدارش/عکس

 مریم کاویانی یکی از بازیگران آرام و بی‌حاشیه سینما و تلویزیون است که در سال ۱۳۹۸ با رامین مهمان‌پرست، دیپلمات و سفیر ایران در لهستان ازدواج کرد و خبر این ازدواج که خیلی دوامی هم نداشت، به سرعت در فضای مجازی منتشر شد. البته در همان سال، کاویانی در برنامه دورهمی به ازدواج اولش و حاصل آن که پسری ۲۳ ساله است اشاره کرده بود.

مریم کاویانی با کدام چهره سیاسی ازدواج کرد؟+ عکس